۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان حبرداد؛

اختصاص ۱۵۸میلیاردتومان تسهیلات خریدماشین‌آلات به دهیاریهای زنجان

اختصاص ۱۵۸میلیاردتومان تسهیلات خریدماشین‌آلات به دهیاریهای زنجان

زنجان-مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان از اختصاص ۱۵۸ میلیارد تومان تسهیلات خرید ماشین‌آلات به دهیاری‌های زنجان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار مهر، وجیه الله بیگدلی، ظهر سه‌شنبه در همایش روز روستا اظهار کرد: در استان وحدت خوبی در حوزه پیگیری برنامه‌های توسعه روستایی حاکم بوده و کارهای بزرگی در دولت سیزدهم در بخش عمران روستایی استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۲ دهیاری جدید در روستاهای استان تأسیس شده است، ابراز کرد: با این اقدام تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسیده است و همچنین ۶۲۵ دهیاری در استان ارتقای درجه پیدا کردند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان ارتقای دهیاری‌ها در تخصیص اعتبار و ماشین آلات مهم خواند و گفت: این اقدام گامی مهم در جهت خودکفایی و ایجاد درآمدزایی برای دهیاری‌ها و ارتقای سطح خدمات‌رسانی آن‌ها به روستاییان است.

وی با بیان اینکه ۱۵۸ میلیارد تومان وام کم بهره به دهیاری‌های استان برای خرید ماشین آلات اختصاص یافته است، تصریح کرد: تاکنون تعدادی ماشین‌آلات سنگین و سبک از این محل برای دهیاری‌های استان تأمین شده است.

بیگدلی یادآور شد: سال گذشته استان زنجان بر اساس اطلاعات سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌های کشور (منتاک)، در اجرای طرح‌های عمران روستایی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: امسال نیز برای پیشبرد طرح‌های عمرانی در سطح روستا برنامه‌ها و اقدامات قابل توجهی در دست اجراست به طوری که در طرح‌های افتتاحی هفته دولت امسال، استان زنجان جزو رتبه‌های برتر کشور بود و این پیشتازی در مقایسه با استان‌های بزرگ معنای بیشتری پیدا می‌کند.

کد خبر 5914236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha